Jedziemy na wycieczkę

03.07.2019, 09:17, Bogumiła Becela

Trasa tegorocznej, trzydniowej wycieczki wiodła przez Trójmiasto i Malbork. Od środy 22 maja do piątku 24 maja grupa 52 uczniów z klas IV-VII pod opieką Pani Agnieszki Królikowskiej, K. Szulc,B. Beceli i Pana Pawła Sobolewskiego zwiedzała zabytki Gdańska(Starówkę, Katedrę w Oliwie, Muzeum II Wojny Światowej), Skwer Kościuszki i okręt wojenny Błyskawica w Gdyni, najdłuższe molo w Europie, czyli molo w Sopocie.

Tam też obejrzeliśmy ciekawyarchitektonicznie tzw „krzywy dom”. Byliśmy też na Weterplatte i i zwiedzaliśmy zachwycający swą monumentalnością i ogromem zamek krzyżacki w Malborku.Po całodziennych wędrówkach wracaliśmy do punktunoclegowego na wyspie Sobieszewskiej. Warunki noclegowe były wręcz ekskluzywne: pokoje jedno lub dwuosobowe z łazienką, telewizorem i lodówką. Rano czekały na nas śniadania jak w najlepszym hotelu. Równie smaczne były też obiadokolacje. A że do morza było niedaleko, to przed spaniem robiliśmy sobie spacery wzdłuż plaży. Trzydni minęły bardzo szybko. Do Kolniczekwróciliśmy po małej zapachowej przygodzie”, koło północy, w piątek, 24 maja.